Část dnešního dopoledne jsme strávili tmelicími aktivitami v jídelně penzionu. Po svačině jsme se přesunuli na hřiště u chaty, kde jsme vyzkoušeli trampolínu, slackline a houpačky. Ještě za slunečného počasí jsme se kolem půl druhé vydali na procházku do Volského dolu, cestou zpátky už nás těsně před chalupou spláchnul předpovídaný vydatný déšť. Večer jsme strávili obchodováním ve stínu nevypočitatelné ruky trhu. Ráno jsme měli budíček v 7:15. V 8:00 jsme měli snídani, byl švédský stůl. Po snídani jsme si říkali, co nám vadí a nevadí na naší třídě. Ke svačině jsme měli banán. Potom jsme šli před chatu na hřiště. K obědu jsme měli gulášovou polévku a buchtičky s krémem. Bylo to dobré :) – Evelí, Kiky, Sofi, Pája a Natka V úterý odpoledne po obědě jsme šli na výlet, kde jsme stavěli bunkr z větví a kamenů. Pak jsme došli na Přední Labskou, a pak šli na penzion a mezitím jsme hodně zmokli. Já si myslím, že jsme si toto odpoledne užili. Potom jsme hráli Černou ruku trhu. – Ondra B., Matěj Ch., Martin H. a Vláďa Obrázky se můžete pokochat TADY