… oficiální stránky školy

Miroslav Klimenta

Na základě rozhodnutí Ministerstva zdravotnictví platí od 25. února 2021 nová pravidla používání ochranných prostředků dýchacích cest. Ve všech prostorách školy jsou žáci 1. a 2. ročníku, případně dalších ročníků po návratu do školy, povinni používat zdravotnickou ochrannou masku (= modrou chirurgickou roušku) nebo respirátor. Pokud mají žáci pouze látkovou roušku, požádají po vstupu do školy o stanovenou chirurgickou roušku třídního učitele (škola bude mít v tomto přechodném období pro tyto případy roušky zajištěné). Děkujeme, že budete toto nařízení respektovat a děti rouškami vybavíte.

Zápisy k povinné školní docházce pro školní rok 2021-2022 (pro děti narozené od 1. 9. 2014 do 31. 8. 2015) v souladu s právními předpisy stanovenými školským zákonem proběhnou i letos bez osobní přítomnosti dětí ve škole v dubnu 2021. O termínech, průběhu a podmínkách přijetí budeme informovat v dostatečném předstihu v měsíci březnu.

 

Informujeme všechny naše žáky a zákonné zástupce, že v období po skončení pololetních prázdnin od pondělí  8. 2. 2021 bude nadále probíhat výuka ve stále stejném režimu jako v měsíci lednu.

Prezenčně se vzdělávají pouze žáci 1. a 2. ročníku, pro ně funguje během docházky i školní družina v normálním režimu (vyjma ranního provozu), mohou využít i stravování ve školní restauraci.
Žáci 3. – 9. ročníku se vzdělávají i nadále distančně podle pokynů svých třídních učitelů, třídy 2. stupně podle daného rozvrhu online hodin.
Škola i nadále zajišťuje výuku žáků rodičů vybraných profesí (tzv. krizovou školu“), především zdravotníků MMN v neměnném režimu.

Všechny žáky i jejich rodiče prosíme i nadále o maximální spolupráci v tomto složitém období.

Informační pokyny

    vydané v souvislosti s obnovením školní docházky od 30. 11. 2020

Provoz školy bude obnoven pro všechny třídy podle následujícího harmonogramu:

  • 1. – 2. ročník pokračuje běžná prezenční výuka započatá dne 18. 11. 2020
  • 3. – 5. ročník obnovuje se prezenční výuka dle platného původního rozvrhu
  • 6. – 8. ročník začíná „rotační“ výuka – organizace střídání viz níže
  • 9. ročník obnovuje se prezenční výuka každý den dle platného původního rozvrhu

Organizace rotační výuky pro 6. – 8. ročník = střídání celých tříd vždy po týdnu, kdy se střídá prezenční výuka ve škole a povinná distanční výuka dle upraveného rozvrhu hodin jako dosud.

  1. týden 30. 11. – 4. 12.      6A, 6,B,7.A    prezenčně ve škole dle původního rozvrhu od září 2020 – lichý týden
  2. týden 7. – 11. 12.           7.B, 8.A, 8.B     prezenčně ve škole dle původního rozvrhu od září 2020 – sudý týden
  3. týden 14. – 18. 12.          6.A, 6,B. 7.A      prezenčně ve škole dle původního rozvrhu od září 2020 – lichý týden
  4. týden 21. – 22. 12.          7.B, 8.A, 8.B    prezenčně ve škole dle původního rozvrhu od září 2020 – sudý týden                                                                                                                                                                                        Při případném pokračování v lednu příštího roku začíná skupina 7.B, 8.A, 8.B!

O drobných změnách v aktuálních rozvrzích budeme vždy žáky i rodiče včas informovat.

Další informace:

  1. Po příchodu do školy, při využívání odborných učeben a po použití WC je nutné použít připravenou dezinfekci a omýt si ruce. V prostoru šaten žáci využívají své šatny a přidělené skříňky.
  2. Prosíme o postupný příchod do školy a omezení času při přezouvání v šatnách.
  3. Při vyučování je zakázán zpěv (nikoli hudební výchova) a sportovní činnosti při tělesné výchově ve vnitřních prostorách.
  4. Prezenční výuka bude probíhat v homogenních skupinách, pokud je to možné, třídní kolektivy se nebudou slučovat ani prolínat.
  5. Pro všechny osoby ve škole platí povinnost nosit roušky po celou dobu pobytu ve škole. Doporučujeme vybavit žáky minimálně 2 kusy roušek (+ sáček na jejich uložení), případně vlastním dezinfekčním gelem.
  6. Vzhledem k tomu, že je doporučeno více větrat, prosíme rodiče, aby vybavili žáky teplejším oblečením.
  7. Pro chod školy platí všechna protiepidemiologická pravidla a zásady obsažené v manuálu Provoz škol ve školním roce 2020/2021 ze dne 17. 8. 2020 upřesněná dle aktuálních opatření z materiálu Informace k provozu škol od 25. 11. 2020 ze dne 20. 11. 2020 (viz příloha).

Provoz školní družiny:

Provoz školní družiny bude zachován podle stávajícího rozdělení od září 2020 ve stejném časovém rozsahu, včetně ranní družiny.

Vzhledem k velkému počtu dětí, které jsou přihlášené do školní družiny, omezeným prostorovým a personálním možnostem, prosíme zákonné zástupce, aby zvážili nutnost docházky žáků do ŠD v plném rozsahu. Pomůžete tím ke zvýšení zajištění bezpečného prostředí pobytu vašich dětí ve škole. To se dotýká také velmi podstatně ranní družiny.

Provoz školního klubu

Všechny aktivity školního klubu – sportovních kroužků nejsou zatím oficiálně povoleny.

Provoz školní jídelny – restaurace Scolarest

Protože školní jídelna slouží pro všechny jilemnické školy a vzhledem k tomu, že v informačním manuálu k provozu škol jsou stanoveny velmi omezující podmínky pro školní stravování (např. omezená kapacita školní jídelny),
bude složité školní stravování organizačně zajistit. Hlavně bude náročné zorganizovat čekání na výdej stravy. Prosíme všechny žáky o trpělivost, dodržování bezpečnostních pravidel a pokynů pracovníků školní jídelny.

Všichni se těšíme na setkání s našimi žáky .

Děkujeme rodičům i žákům za vstřícnost a podporu při distanční výuce, která nebyla ani pro jednu stranu lehká.

V Jilemnici dne 25. 11. 2020                                                                       PaedDr. Václav Korbelář, ředitel školy

Informace k provozu škol a školských zařízení od 25. a 30. 11.

Nejdůležitější informace pro naše žáky a rodiče:

Prezenční výuka našich nejmenších žáků – 1. a 2. tříd se rozběhla již od středy 18. listopadu.

Od pondělí 30. listopadu nastoupí na každodenní prezenční výuku i zbývající třídy 1. stupně a také žáci 9. ročníku. Od tohoto data se budou ve škole také prezenčně, ale střídavě po týdenních cyklech=rotačním způsobem, učit žáci 6. – 8. ročníku. Další podrobnosti a variantu střídání tříd (nejpravděpodobněji se jeví varianta 6. A + 6.B + 7.A  X  7.B + 8.A + 8.B) zveřejníme v příštím týdnu. Výuka bude probíhat za zpřísněných hygienických podmínek a nařízených opatřeních.

Archivy
eu
Základní certifikát společnosti Scio

Ocenění společnosti Scio

Kontakty

Vedení školy:
PaedDr. Václav Korbelář - ředitel
Telefony:
481 544 382 - ředitelna
606 794 962 - ředitelna mobil
481 544 374 - sborovna školy
728 546 707 - sborovna mobil
481 544 572 - Eurest
E-mail:
centrum@komenskeho288.cz
Web:
www.komenskeho288.cz
Adresa:
Komenského 288, Jilemnice, 51401
Kde nás najdete: mapa

dsc03343 dsc06350 img_1536 dsc02622 dsc00236 img_2758 img_4628 dsc06488 dsc07289 dsc07501 img_4466 dsc02089 img_1716 dsc07460
Zvonění


0. hod: 07:00 - 07:45
1. hod: 07:50 - 08:35
2. hod: 08:45 - 09:30
velká přestávka
3. hod: 09:50 - 10:35
4. hod: 10:45 - 11:30
5. hod: 11:40 - 12:25
6. hod: 12:35 - 13:20
7. hod: 13:30 - 14:15
8. hod: 14:25 - 15:10
9. hod: 15:20 - 16:05

Kalendář
Březen 2021
Po Út St Čt So Ne
« Úno    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
TOPlist
logo_pilotni
tj
eu
eu-ucebna
multiucebna