… oficiální stránky školy

Miroslav Klimenta

Informační pokyny

    vydané v souvislosti obnovením školní docházky od 30. 11. 2020

Provoz školy bude obnoven pro všechny třídy podle následujícího harmonogramu:

  • 1. – 2. ročník pokračuje běžná prezenční výuka započatá dne 18. 11. 2020
  • 3. – 5. ročník obnovuje se prezenční výuka dle platného původního rozvrhu
  • 6. – 8. ročník začíná „rotační“ výuka – organizace střídání viz níže
  • 9. ročník obnovuje se prezenční výuka každý den dle platného původního rozvrhu

Organizace rotační výuky pro 6. – 8. ročník = střídání celých tříd vždy po týdnu, kdy se střídá prezenční výuka ve škole a povinná distanční výuka dle upraveného rozvrhu hodin jako dosud.

  1. týden 30. 11. – 4. 12.      6A, 6,B,7.A    prezenčně ve škole dle původního rozvrhu od září 2020 – lichý týden
  2. týden 7. – 11. 12.           7.B, 8.A, 8.B     prezenčně ve škole dle původního rozvrhu od září 2020 – sudý týden
  3. týden 14. – 18. 12.          6.A, 6,B. 7.A      prezenčně ve škole dle původního rozvrhu od září 2020 – lichý týden
  4. týden 21. – 22. 12.          7.B, 8.A, 8.B    prezenčně ve škole dle původního rozvrhu od září 2020 – sudý týden                                                                                                                                                                                        Při případném pokračování v lednu příštího roku začíná skupina 7.B, 8.A, 8.B!

O drobných změnách v aktuálních rozvrzích budeme vždy žáky i rodiče včas informovat.

Další informace:

  1. Po příchodu do školy, při využívání odborných učeben a po použití WC je nutné použít připravenou dezinfekci a omýt si ruce. V prostoru šaten žáci využívají své šatny a přidělené skříňky.
  2. Prosíme o postupný příchod do školy a omezení času při přezouvání v šatnách.
  3. Při vyučování je zakázán zpěv (nikoli hudební výchova) a sportovní činnosti při tělesné výchově ve vnitřních prostorách.
  4. Prezenční výuka bude probíhat v homogenních skupinách, pokud je to možné, třídní kolektivy se nebudou slučovat ani prolínat.
  5. Pro všechny osoby ve škole platí povinnost nosit roušky po celou dobu pobytu ve škole. Doporučujeme vybavit žáky minimálně 2 kusy roušek (+ sáček na jejich uložení), případně vlastním dezinfekčním gelem.
  6. Vzhledem k tomu, že je doporučeno více větrat, prosíme rodiče, aby vybavili žáky teplejším oblečením.
  7. Pro chod školy platí všechna protiepidemiologická pravidla a zásady obsažené v manuálu Provoz škol ve školním roce 2020/2021 ze dne 17. 8. 2020 upřesněná dle aktuálních opatření z materiálu Informace k provozu škol od 25. 11. 2020 ze dne 20. 11. 2020 (viz příloha).

Provoz školní družiny:

Provoz školní družiny bude zachován podle stávajícího rozdělení od září 2020 ve stejném časovém rozsahu, včetně ranní družiny.

Vzhledem k velkému počtu dětí, které jsou přihlášené do školní družiny, omezeným prostorovým a personálním možnostem, prosíme zákonné zástupce, aby zvážili nutnost docházky žáků do ŠD v plném rozsahu. Pomůžete tím ke zvýšení zajištění bezpečného prostředí pobytu vašich dětí ve škole. To se dotýká také velmi podstatně ranní družiny.

Provoz školního klubu

Všechny aktivity školního klubu – sportovních kroužků nejsou zatím oficiálně povoleny.

Provoz školní jídelny – restaurace Scolarest

Protože školní jídelna slouží pro všechny jilemnické školy a vzhledem k tomu, že v informačním manuálu k provozu škol jsou stanoveny velmi omezující podmínky pro školní stravování (např. omezená kapacita školní jídelny),
bude složité školní stravování organizačně zajistit. Hlavně bude náročné zorganizovat čekání na výdej stravy. Prosíme všechny žáky o trpělivost, dodržování bezpečnostních pravidel a pokynů pracovníků školní jídelny.

Všichni se těšíme na setkání s našimi žáky .

Děkujeme rodičům i žákům za vstřícnost a podporu při distanční výuce, která nebyla ani pro jednu stranu lehká.

V Jilemnici dne 25. 11. 2020                                                                       PaedDr. Václav Korbelář, ředitel školy

Informace k provozu škol a školských zařízení od 25. a 30. 11.

Nejdůležitější informace pro naše žáky a rodiče:

Prezenční výuka našich nejmenších žáků – 1. a 2. tříd se rozběhla již od středy 18. listopadu.

Od pondělí 30. listopadu nastoupí na každodenní prezenční výuku i zbývající třídy 1. stupně a také žáci 9. ročníku. Od tohoto data se budou ve škole také prezenčně, ale střídavě po týdenních cyklech=rotačním způsobem, učit žáci 6. – 8. ročníku. Další podrobnosti a variantu střídání tříd (nejpravděpodobněji se jeví varianta 6. A + 6.B + 7.A  X  7.B + 8.A + 8.B) zveřejníme v příštím týdnu. Výuka bude probíhat za zpřísněných hygienických podmínek a nařízených opatřeních.

Od středy 18. 11. 2020 se vrací oficiálně do školních lavic žáci 1. a 2. tříd. Výuka bude probíhat v plném počtu žáků ve svých kmenových třídách při dodržení stanovených zvýšených hygienických opatřeních (dezinfekce, výuka v rouškách – doporučujeme nejméně 2 kusy, větrání při výuce – teplejší oblečení) podle stálého rozvrhu s drobnými úpravami – nelze vyučovat hudební výchovu a tradičním způsobem také tělesnou výchovu (doporučené vycházky – přizpůsobit oblečení). Žáci se po skončení výuky budou moci běžně stravovat ve školní restauraci. Provoz školní družiny bude odpoledne zajištěn v plném rozsahu v odděleních podle tříd, ranní družinu z provozních důvodů nejsme schopni zajistit.                                                                                                                                                                                              Vedení školy

Kvůli zhoršující se epidemiologické situaci budou od čtvrtka 10. 9. 2020 roušky povinné uvnitř budov v celé České republice. Toto opatření bude platit také ve všech vnitřních prostorách školy, výjimku tvoří přímý vyučovací proces ve třídách a učebnách, kde prozatím není povinnost roušky nosit. O případných dalších opatřeních budeme informovat.

Provoz školní družiny bude zahájen již v úterý 1. 9. 2020, kdy bude otevřena do 12 hodin. Hned tento první den také děti obdrží závaznou přihlášku – zápisový lístek. Ve středu budou přihlášky vybírány, shromážděny a provoz bude probíhat již podle standardního školního rozvrhu: ranní provoz 6:45 – 7:30 hodin, odpolední vždy po skončení výuky nejpozději do 16:30 hodin.  Pokud si dítě nevyzvednou rodiče, je nutné uvést na přihlášce dobu odchodu.

Děti budou ve družině rozdělené podle tříd do 3 oddělení:

  1. oddělení K. Jandurová – pro děti z 1. B a 3. B
  2. oddělení M. Esenderová – pro děti z 2. a 4. třídy
  3. oddělení L. Krausová – pro děti z 1. A a 3. A.

Všechna oddělení jsou umístěna v prostorách nové budovy Pavilonu.

Archiv
eu
Základní certifikát společnosti Scio

Ocenění společnosti Scio

Kontakty

Vedení školy:
PaedDr. Václav Korbelář - ředitel
Telefony:
481 544 382 - ředitelna
606 794 962 - ředitelna mobil
481 544 374 - sborovna školy
728 546 707 - sborovna mobil
481 544 572 - Eurest
E-mail:
centrum@komenskeho288.cz
Web:
www.komenskeho288.cz
Adresa:
Komenského 288, Jilemnice, 51401
Kde nás najdete: mapa

img_1716 dsc02089 dsc03343 dsc02622 dsc00236 dsc06350 img_4466 dsc06952 img_1536 img_2758 dsc07289 dsc06889 dsc06488 dsc071691
Zvonění


0. hod: 07:00 - 07:45
1. hod: 07:50 - 08:35
2. hod: 08:45 - 09:30
velká přestávka
3. hod: 09:50 - 10:35
4. hod: 10:45 - 11:30
5. hod: 11:40 - 12:25
6. hod: 12:35 - 13:20
7. hod: 13:30 - 14:15
8. hod: 14:25 - 15:10
9. hod: 15:20 - 16:05

Kalendář
Listopad 2020
Po Út St Čt So Ne
« Říj    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
TOPlist
logo_pilotni
tj
eu
eu-ucebna
multiucebna